Τρίτη 30 Ιουλίου 2019

Η ΑΡΕΤΗ ΚΕΤΙΜΕ την Παρασκευή 16 Αυγούστου στις Φυτείες Ξηρομέρου


Σας προσκαλούμε σ ' ένα αυθεντικό παραδοσιακό γλέντι που θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια των πολιτιστικών μας εκδηλώσεων "Αύγουστος 2019".
Συμμετέχουν οι: Αρετή Κετιμέ, SibeΜόρια, Γιώργος Αγγελόπουλος. Στο κλαρίνο ο Χρήστος Χάρης.

Παρασκευή 16 Αυγούστου 2019
Πλατεία Φυτειών

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ & ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΥΤΕΙΩΝ "ΑΚΑΡΝΑΝΙΚΟ ΦΩΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου